WFM Pro

Wat is NICE WFM Pro?

NICE inContact CXone Workforce Management stelt u in staat om te anticiperen op zakelijke behoeften en uw personeelsbestand te optimaliseren met de meest intelligente en nauwkeurige omnichannel-prognose-engine in de branche. Gepatenteerde AI- en machine learning-technologie ontgrendelt het potentieel van uw personeel en benut de ware kracht van het grootste bezit van uw organisatie: uw mensen.

De gemoderniseerde, intuïtieve interface vermindert de vereiste training en vaardigheden. Maak en beheer prognoses en planningen en verbeter de flexibiliteit met eenvoudige intraday-mogelijkheden. Als een verenigd onderdeel van het CXone-platform is CXone WFM de eerste in zijn soort, die beheer en onderhoud stroomlijnt en minimaliseert, evenals de complexiteit van het beheren van teams op verschillende locaties.

Empower agenten en supervisors

Agenten, supervisors en personeelsmanagers winnen allemaal met onze uniforme, gemoderniseerde interface en naadloze workflow, en een stem in het WFM-proces.

1

Verbeter de ervaring van agenten met de mogelijkheid om de planning te bekijken en realtime meldingen van wijzigingen en goedkeuringen te ontvangen binnen de agentinterface.

2

Geef agenten meer flexibiliteit om de balans tussen werk en privé te beheren met peer-trade-aanvragen, biedingen in ploegendienst, eenvoudig verlofaanvraagproces en de mogelijkheid om voorkeursuren te beheren.

3

Bied dagelijkse inzichten voor besluitvorming met dynamische WFM-dashboards.

Vereenvoudig WFM-activiteiten

Verwijder de behoefte aan gespecialiseerde WFM-expertise door handmatige berekeningen, aanpassingen en omslachtige stappen te elimineren.

1

Verminder handmatige WFM-processen met automatische volghulpmiddelen, intuïtieve interface en workflows om prognoses en planningen te genereren en te beheren.

2

Elimineer giswerk en zorg voor de beste voorspelling met Best Pick™-technologie.

3

Vergroot de flexibiliteit bij het reageren op bedrijfsbehoeften met Intraday Grid, Intraday Reforecasting, Real-Time Adherence en proactieve meldingen en waarschuwingen.

Verbeter de lange termijn planning

Zorg ervoor dat er voldoende personeel beschikbaar is wanneer dat nodig is en plan proactief voor alle mogelijke gebeurtenissen die het volume beïnvloeden.

1

Geschikt voor onbeperkt aantal evenementen.

2

Maak gebruik van ‘wat als’-scenarioplanning.

3

Stem de toekomstige personeelsbehoeften nauwkeurig af.

Intelligent voorspellen en plannen

Maak gebruik van AI-technologie, machine learning en meer dan 40 gepatenteerde algoritmen om uw SLA’s te behalen zonder overbezetting.

1

Verminder arbeidsverspilling met duidelijke en betrouwbare prognoses en verbeterde planningen.

2

Maximaliseer het gebruik van het personeelsbestand met planningen die ervoor zorgen dat agenten op het juiste moment op de juiste plaats zijn.

3

Verbeter de omnichannel-klantervaring door over de juiste bekwame agenten te beschikken voor alle ondersteunde kanalen.

Neem contact met ons op

Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvende demo of voor aanvullende informatie hoe u met NICE CXone uw contact center verder kan optimaliseren